Whatever doesn't kill you, Is gonna leave a scar!

Tänkte uttråka er med ännu ett inlägg men kommer inte på något vettigt att skriva om så jag får ta att passa på att tipsa om en bra låt istället -->    Christina Vidal – Take Me Away
Väldigt bra låt, det är den dom spelar i garaget i Freaky Friday. Såå bra låt.
Jag borde sluta att skriv onödiga inlägg, men det är ett väldigt bra tidsfördriv! Faktiskt. Nu frågade jag just Mimmi vad jag skulle skriva om, och med tanke på tröjan hon fick av mig och Kriss i födelsedags present så tyckte hon att jag skulle svara på frågan:
.
.
Ä R     T R Ä D    G R Ö N A ?
.
.
Och svaret då? Jo, så här är det Mimmi. Träd är gröna! Varför då? Jo, därför att om dom var blåa skulle det vara så Extremt tråkigt att måla tavlor med träd och hav. det skulle ju bara bli ett blått kladd då! och om dom var röda så skulle det se ganska sjukt ut ju, som om nån hade dränkt dom i blod. Och tänk Lila sen då? Sjukt skumt säger jag bara. Och då är det ju bara det gröna kvar ju! Det är iaf den filosofiska förklaringen ev det hela. Ska du ha en vetenskaplig oxå? Då får du det en annan dag, för just nu leker min hjärna blindbock med mig. Dessutom så måste jag gå och röra om i min glass jag håller på att göra. Massa bär och frukt glass med mörka och vita choklad bitar i. Jag har stor anledning till att tro att det kommer att bli super mumsigt!  :) (Ja, jag har smakat. Du gissade rätt!)
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0