UNDERBAR DAG MED UNDERBARA VÄNNER!!

Photoshoot med Mimmi idag! Det hela började med att Olivia klämde mina fingrar i badrumsdörren, AJ!!! Sen sminkade vi oss och begav oss ut och fotade. Varmt var det men det blev många fina bilder och vi kände oss väldigt flickiga och fina ^^ Sen var det att gå hem och fixa lunch en stor sallad som vi åt ifrån båda två. Vi tag oss sen hem till Mimmi för att hämta lite grejjer och hämta Asker som av någon underlig anledning inte kunde hitta till Almedalen själv o.0 Sen gick vi alltså till Almedalen för att grilla men det regnade så vi gick hem till Mimmi och det hela slutade med grillning på deras gård och sen en massa mys uppe i deras kök. UNDERBAR kväll som jag kände att jag verkligen behövde. Nästan alla som betyder var där och det var underbart, Älskar er allihopa! Verkligen!!!  (Bilder från kvällen kommer imorn, orkar inte lägga in dom på datorn nu)
.

Mimmi och Jag

Det är äkta vänskap det!

 

 

I don't care about anything but my flowers,
as long as they´re happy, I'm happy!!!
.
.
.
Mimmi, You're my goddes!!!!
.
.
.
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Love you sexy thing! :D

2010-05-16 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0