Torsdag

Nu lagas det mat för fulla kastruller!!! Eller egentligen så står jag och väntar på att kycklingen ska tina (i micron eftersom att jag glömde att plocka fram den imorse) Och inte kastruller utan en wok-panna. Det ska nämligen bli en super mumsig kycklingwok till middag. Mums! Länge sen. :P  Idag var det som sagt nationella i matte, och det gick faktiskt över förväntan, inte för att jag hade nån direkt förväntan på provet men men. Sen satt jag och Elias och väntade på Jesper och Fabian som var iväg på norr och gjorde muntliga nationella i engelska. Vi ritade bl.a ett sudoku på tavlan, Elias ritade ett porträtt av mig och vi *host* Jag *host*  förväxlade strapons med knästrumpor och strumpeband, haha. XD Sen kom iaf dom andra småpojkarna och vi drog först till Mc-hallen och sen till Åkessons där det spenderades alldeles för mycket tid haha XD Och så bar det av till Palissaderna där vi satt i några timmar och gjorde ingenting. :P Och nu sitter man hemma och försöker redigera film, men det är faktiskt väldigt svårt när man inte har ljudet! o.0 Så det så, men jag har gett det ett allvarligt försök :P
.
Imorn är det "Vandring" ut till själsö med idrotten. Ska väll bli sådär kul. Men med rätt sällskap så går ju allt, eller vad är det dom säger ;) (Nej, men se där Jesper. Där kom det ju, har aldrig tänkt på att jag säger det förens du ska att jag gjorde det :P) Sen typ film hemma hos mig på kvällen. Har fortfarande inte riktigt greppat det där än o.0 Men, men. Lördag är det planerat grillning, MYYYS! Mer grillning åt folket!!! :D Nu ska jag laga mat.
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0