Söndagen den sextonde maj tvåtusentio, även känd som Mimmi Bodéns sextonårsdag.

Först och främst vill jag be om ursäkt för mina bloggtrakasserier just nu, men jag har faktiskt inget bättre för mig än att skriva blogg,  så det så. Snart blir det dock bad med Manson så det är ju bra ;) Sen vill jag oxå passa på att tacka världens bästa Kristina för kommentaren om min design, känner att jag behöver positiva kommentarer just nu, i massor. Lika lätt som jag kan må skit för ingenting kan jag bli glad för ingenting, vilket är super bra. :D så just nu är jag i någon slags balans mellan gråt och skratt så det är inte totalt skit i vilket fall ;)
Jag vill även passa på att i detta inlägg önska Mimmi grattis eftersom att hon är den bästa Sextonåringen på jorden, and I love her for that!
Peace Out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min älskade Mick! :D

Du kan vara bäst, och vettu... ÄLSKADE GÅRDAGEN! :D

2010-05-16 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0