Sammanfattning av tre UNDERBARA dagar!

Sitter och äter frukost på min underbara, välbehövliga sovmorgon. Musikkursen är avslutad och jag får MVG! Yay, jag behövde inte ens dra mina super bra argument om varför jag borde få MVG, bara fick det  :D
Jag vet att jag har varit hemskt jätte dålig på att uppdatera på sistone, har inte skrivit sen i trosdags ffs! Men kan väll sammanfatta allt med en underbar dag i fredags med vandring, bad, sol och film på kvällen.
Lördagen bestod av två timmars städning av badrummet, umgås med mormor och morfar och resten av familjen. Vid halv fem kom Linn och hämtade mig och vi begav oss till öb för köp av grill och dricka :) Eftersom att dom andra blev lite sena låg jag och Linn och solade samtidigt som vi lyssnade på Owl City och rökte en och annan cigarett :) Sen kom iaf Hanne och Eddie och senare även Mimmi. Vi grillade och hade det supermysigt med massa marshmallows ^^Hanne och Eddie gick och köpte glass på glassmagasinet (Vi satt på muren vid Palissaderna så det var ganska nära) Sen bar det av hem till mig för bad Såååå mysigt. Tanken var att vi senare skulle se film, vilket vi oxå gjorde men den sög så vi åkte runt lite med Linn och vår åktur slutade nere vid Almedalen. Där mötte vi Kriss och hennes polare som hon sen dissade ^^ Vi drog bort till Joda och gick på toa sen tillbaka mot O'Learys där vi mötte Petter/Geten som även han dissade oss. Vi kan även tillägga att alla andra oxå gjorde det. Så tillslut var det bara jag och Kriss kvar och vi drog oss hem mot henne men fastnade på en väg där vi satt/låg ett tag och pratade med Jesper som ringde. Han svamlade som fan om gud vet vad och vi trodde seriöst att han var as packad. Vilket även en tant som cyklade förbi verkade tro för hon frågade om vi behövde hjälp. Sen hittade vi en kundvagn och jag fick skjuts till cirkusplatsen av Kriss. Där mötte vi Jesper och Elias och vi klättrade över muren till Gutavallen. We are bad ass gangsta's! Vi satt där ett tag och snackade sen bar det av hem  för te och en massa skit tv. sen sov vi som bebisar hela natten.
Söndagen var en total-slappar-dag och vi låg och kollade summerland hela dan och åt en massa äpplen ^^  Älska den serien. Måste se resten av avsnitten nån gång, sååå bra <3
Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen få skjuts till skolan av Morfar :)
Peace Out!
(Bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0