Sällskap är mitt livselixir!

Tänkte att om jag ska vara en bra "bloggerska" (gud vad jag hatar det ordet) så får man ju ligga i lite :)  Så ett till inlägg tänkte jag att det skulle bli idag :)
Jag har helt sjukt ont i foten/vristen. Kan typ inte gå, det gör helt sjukt jätte ont! Det stålar upp till knät och är helt sjukt ajjigt!
.
.
Jag har kommit framtill att jag är sällskapssjuk, jag hatar att vara ensam, det är det absolut värsta som finns. Jag tror att det är därför jag har så svårt för att plugga, eftersom att det är samma sak som att sitta ensam i ett rum helt avskärmad från verkligheten. Det var ganska tydligt idag när jag skulle gå hem från skolan och det går typ inte. Jag säger hejdå går en halvmeter och sen stannar jag och kommer på att det var nåt jätte viktigt jag skulle ha i skåpet eller skulle såga och går tillbaka igen. Det är väldigt tidskrävande!!! Faktiskt!  Men nu ska jagf nog ta och sova lite :)
.
.
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0