Oh My God, I'm Late! o.0

Med att skriva, jag som skulle bli duktig på det igen ^^  Igår var iallafall en underbar dag. Började med sovmorgon för att sen ha matte som innebar att Christer gick igenom provet från förra torsdagen, vilket för övrigt gick väldigt bra :) Det innebar att man kunde sitta och halvsova lektionen igenom (a) Sen var det lunch (Blä med kasler och potatissallad!) Sen var det Historia och vi han inte redovisa då heller ^^  sen gick jag hem men kom på att jag ville fika så jag ringde Mimmi och vi gick till Ringduvan och satt på uteserveringen och åt chokladboll och drack Latte :) Sen bar det av ner till mammas jobb för att hämta pengar och gå och hyra film. Road Trip; Beer Pong! En film som förövrigt borde ses av alla som gillar college-humor. Sen blev det att slö titta "Confessions of a teenage drama queen" ända tills Ewelynn ringde och hon och Linn ville ha med oss ut på en Road Trip runt stan. Vilket innebar bland annat två rundor till McDonalds för att köpa Latte första gången och sen vända tillbaka och klaga för att dom smakade kaffesump! Då fick vi två nya kaffe + pengarna tillbaka. Där ser ni, det lönar sig att klaga ibland ;) Sen bar det bla ut till P18 och Öster och stå och snacka gojja med folk där :) Sen hem och SOVA!
Helt klart en av som bästa dagarna på länge! :D
.
Mimmi in tha Car!!!
.
Just nu står jag och steker 20 ton pannkakor :) Mumsig frukost helt klart. Idag blir det att bara lata sig och sen ner till O'learys för Tacobuffé och tittande av dansuppvisningen i lördags med en massa söta små fjortisar från dansskolan :) Love'em!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Im smexx! ;D

2010-05-14 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0