N Y D E S I G N ! ! !

Ny sommrig design!! Tyckte det såg så tråkigt ut med en grå och svart blogg, så det blev nytt :) Inte helt nöjd kanske, men det får la duga :D Har precis ätit ägg till frukost. Älskar känslan av att vara tvungen att gpå upp för att man är Hungrig. Det känns så bra på något sätt. Inte såå konstigt egentligen eftersom att jag bara åt en korv igårkväll, iof en massa Chips och marshmallows (grillade över värme ljus) oxå men det räknas faktiskt inte som mat tycker jag! Så det så!
.
Så, Vad tycks om nya designen?!?! :D Leave a comment and tell me ;)
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: chrish

fiiiiiiiiiin! :D min blir ändring på med snart :D<3

2010-05-16 @ 12:55:39
URL: http://justchrish.blogg.se/
Postat av: Philippa

Mikaela i en rosa klänning med volang :o jag tror inte mina ögon.. men fint var det :D<3

2010-05-16 @ 15:17:57
URL: http://myspiritmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0