Frukost!

Nu skriver jag ett sånt där frukost inlägg som är så mysigt! Kanske inte att läsa men att skriva iaf ^^  Sitter med en tallrik fil med äpple i, lyssnar på The All-American Rejects, sååå bra! och skriver ett litet inlägg som jag nog råder alla till att inte läsa, men nu är det försent för dig Mohhahaha *Evil-smile* Så nu kan du ju lika gärna fortsätta läsa. ;)
Nu ska jag snart in och borsta tänderna för att sen bege mig till skolan där vi först ska dra igenom låtarna en gång, sen är det uppspelning på musiken ^^  Ni kan ju komma förbi sal F60 nån gång på förmiddagen och lyssna lite om ni vill, eller inte. Men nu ska jag koncentrera mig på att äta opp min mat så att jag hinner i tid till skolan!!! :D
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0