Hejsan hallå!

Tror jag ska börja vara lite aktiv igen här på bloggen :) Har upptäckt att besökar-antalet har gått ner drastiskt! o.0
Nu sitter jag hemma hos pappa och skriver, har varit med Philippa i skolan idag :)  Så nu luktar jag mega mycket häst! Not fresh. Men eftersom att bussen hem från skolan går direkt hem till pappa så åkte jag hem istället för att följa med Ph till stallet för att sitta där och frysa.
Vi såg världens sjukaste film igår! Anti Crist hette den, det är en sån film som man knappt vill rekommendera till sin värsta fiende. Handlade om ett par som hade förlorat sin son, sen så åker dom upp till nån stuga i skogen och hon är allmänt konstig. Allting är bara blod, sex och våld hela tiden, på ett extremt hemskt vis. ursh, fy och blä!
Nej nu tror jag att jag ska se en film. Är bajs trött!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0