Punkrock in my heart! <3

Anti-Flag
Indie Sux, Hardline Sux, Emo Sux, You Suck!
The indie kids are a bunch of snobs,
They complain my timing's all off.
I think timing is for stubid fucks!
Why do they think I play PUNK ROCK?!?!
Måste bara säga att Punkrock måste vara den absolut bästa musikstilen. Ja, det är nu ni ska klaga och säga att alla tycker olika. Och jo visst det gör man, men jag kan inte se varför man inte skulle gilla punkrock. Det är bara så skönt Whatever, samtidigt som det faktiskt har ett budskap. Dom har även jävligt bra texter. Mycket humor men med en touch av allvar. Anti-Flag måste vara ett av de Absoluta Punkrock banden. Och humor har som allt och bjuda på sig själva gör dom, titta bara på deras artist-namn:
  • Justin Sane (Sång, Gitarr)
  • Chris Head (Gitarr)
  • Chris #2 (Bas, Sång)
  • Pat Thetic (Trummor)
Måste säga att jag gillar Pat Thetic bäst ;)
Har precis fikat med pappa och Pia som kom hem nyss. Innan dess var jag ute och gick med hunden och var iväg till Maxi för att kolla att jag hade pengar på kortet utfall att tåget blir försenat imorn och jag måste ta tåget upp till Järvsö. Min trevliga mamma har nämligen sagt att dom inte väntar i sthlm flera timmar om mitt tåg är sent 0.o (You know I love you anyway)
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0