Kaffe!

~SongOfTheDay~
Nomy – Monkey Boy

Nu sitter jag med en kopp kaffe i köket hos pappa framför datorn. Har ni hört den förut kanske? (a) Om nån timme ska jag ut med Jackie (Hunden alltså ^^) vi får se hur långt hon orkar. Jag hade tänkt mig en lång runda, men vi får se vad hunden tycker. Annars får jag väll gå hem och lämna henne och gå en bit till. (a) Jag kan ju inte riskera att Kristina vinner över mig i steg-tävlingen. Pinsamt isf ^^
Sitter även och undersöker pappas filmkamera som jag ska låna med mig hem till Gotland :) One of my biggest wish has come true! En Filmkamera <3 Har radan filmat en del här hos pappa igår kväll. Med delar när pappa fular sig och så lite hund och katter. ^^ I Am Obsessed! Big Time!
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0