En Ensam Pizza!

Idag vaknade men vid tio efter en super mysig kväll med mig själv. Jag gick först till maxi och handlade godis sen vidare till Pizzerian och köpte mig en pizza (Näha, vad brukar du göra på pizzerior annars?) Sen hem och se på film. "Heartbreakers" har sett det förut men den var helt kalrt värd att se om, Pappa har inte så mycket bra filmer upptäckte jag. Antingen har jag sett dom eller så är det skit filmer allihop. Han på pizzerian hade varit snäll och slajsat pizzan åt mig, så det var bara att gå hem och öppna pizza kartongen. Mycket praktiskt :) Det var faktiskt ganska skönt att vara ensam igår kväll. Det var ett tag sen nu. Hur mycket jag än älskar att vara runt människor, måste jag faktiskt medge att det är ganska sjönt att vara ensam oxå.
.
Så fort jag reser mig och lämnar datorn ska jag ut och gå. Det har blivit min nya grej då jag inte har möjlighet att träna på gym här nere i hbg. :) Dessutom så måste jag samla lite steg till min och Kristinas tävling. Den som har gått minst steg när tävlingen är slut ska bjudavinnaren på fika (a) Med tanke på att jag inte har gått några steg idag och klockan redan är kvart över ett, har jag lite att ta igen. ^^
.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0