Wooohoooo! The Queen is BACK!!! (yes, I am the queen!)

Tänkte skriva lite, fast jag inte borde, egentligen men va fan ;) Sitter i källaren, Kriss gick just hem. Hon vae här en stund och vi var ute och åkte lite, vi åkte ner för en backa vi inte vågat åka förut, då den varit lite för lång och lite för brant. Men vi klarade det, fatta vilken kick! Dessutom så är jag, om inte halvvägs men nästan, på att klara en Ollie :) sååå grymt! Tidigare var Fabian och Elias (Grattis på honom som fyller 18) och vi fick faktiskt lite inspelat till vårt engelska projekt, har ni hört det förut? :P  Imorse åt jag frukost uppe hos Hanne sååå mysigt That's what you call true friendship!
.
.
Morgondagen består av träning på morgonen, stan med Hanne och Kriss(?) för att köpa bräda åt Hanne och kolla på skor till lilla jag. Jag lämnade btw tillbaka en skit snygg tröja som jag impuls köpte för alldeles för mycket pengar förra onsdagen med Fredrika och Emelie. Egentligen hade dom bara öppet köp i tre dagar och byte i sju, men jag hade fattat fel. Men det var en super trevlig kille som jobbade där och gav mig pengarna tillbaka iaf :P han var till och med så trevlig att vi sto där och pratade så länge att han glömde ge mig pengarna, fick bara retur kvittot haha. Kom dock på det senare så gick tillbaka och sa nåt i stil med "Jag var här nyss och lämnade tillbaka en tröja, men jag tror inte att jag fick pengarna" och han "Nej, det har du rätt i, haha. Här :)"  Så grymt kul haha XD Ibalnd är man skillad alltså haha XD
.
.
.
.
Jag och Hanne i Fredags när vi hade musik-maraton och lyssnade igenom hela
bring me to the horizon's första cd och Hypocrisy's senaste cd
som Hanne hade inhandlat på Sound Pollution (stavning)
.
Så här ser man ut när man är ute och glider ;)
vet att bilden är sne, åt fel och ser allmänt mongo ut ;P
But who care? I know I don't ;)
.
.
.
Song of the day!
All-American Rejects - I Wanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0