Torsdag

Är man skum om man vaknar vid tjugo över sex och tycker att det är dags att gå upp, och faktiskt Går Upp om man vet att klockan ska ringa en timme senare? Svar; Ja, men vi visste ju redan att jag var lite skum ;)  Det är typ sjukt att jag inte ligger död som en klubbad säl eftersom att jag satt uppe till halv ett och redigerade vårt engelska projekt! Jag känner mig extremt duktig som faktiskt tog tag i det och gjorde det. Se, sååå jobbigt var det faktiskt inte när man faktiskt gör det ^^ Nu är de bara lite musik som ska spelas in, lite film till som behövs och några foton. :D Och så ska jag redigera ljudet lite så att det låter bättre ;)
Sitter nu på mitt rum och sminkar mig med rullgardinen uppdragen och solen skinande in genom fönstret. Det ser ut att bli en jätte fin dag, som som tar studenten kan vara lyckliga!!! :D Ska dra till öster och handla typ picnic mat vid nio och sen ner till Almedalen med Mimmi, Emelie, Fredrika(?), Rebecka(?), Hanne(?) och kanske några till :P Dom tre sista är jag, som synes, osäker på om dom kommer med :P
Peace Out!
.
.
.

.
Song of the Day!!!
.
Breaking Benjamin - Dance With The Devil


Kommentarer
Postat av: Mimmi

IT WAS AWESOME!!! Även om jag ser ut som en kräfta just nu ;D

2010-06-03 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0