SkateYasha in my Heart!

Har precis städar mutcho på rummet, lika bra det eftersom att jag inte får åka om det inte är städat ^^ Mamma håller mig hårt ;) Men nu är det bara fem dagar kvar tills jag åker!!! HJÄLP!! o.0 I'm starting to get nervous! Men fan vad kul jag kommer att ha! :D  Hade en super bra säga-hejdå-till-alla-söta-vänner-fest i lördags. lite spårat mot slutet men va fan, man är väll tonåring ;) Haha XD  det togs inte så mycket bilder, men desto mer filmer, som Inte ska visas för allmänheten haha XD Det lovade vi varandra, då i lördags, när vi satt på varandan med Mimmis sanning eller konsekvens kort ;)
Ikväll blir det sång på Kneipbyn. Rock och grease :) should be fun. :D Länge sen man träffade alla sötisar på dansskolan :) Miss you guys! Kameran får följa med och ta en massa bilder dessutom :) Om det är nån som känner för att komma så är det vid typ sju :)
Nu ska jag kolla lite youtube-skate-filmer. kolla på den här så länge, soo cute guy! :)
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0