Aj!!!

Jag gjorde just VÄRLDENS vurpa med brädan! Hahahaha!!! Måste sett as dumt ut XD Var på väg hem efter det jag klippt mig och åkte längsmed den stora vägen (Ni vet där det kör en massa bilar, typ hela tiden) och så kommer jag fram till den lilla biten med kullersten (Typ mindre än en meter) och tänker, *Vafan! klart att jag klarar det* Men vad händer då då? Jo, det fastnar en jävla sten i hjulet så att brädan stannar och jag står dessutom för långt bak vilket resulterrar i att brädan tippar bak och jag ramlar rakt i gruset och OL00F (Min skateboard för er som missat det) flyger tvärs över vägen och håller på att bli överkörd av en bil, men stannar den i tid för att hinna ta honom i säkerhet upp på trottoaren ^^ Så nu har jag ett uppskrapat knä, en svidande hand och ont i tårna! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0