Musik, Kaffe och Hotel-Sex! o.0

Hallu hallu alla :)
har inte varit så duktig på att uppdatera i helgen, som vanligt alltså, så jag tänkte att jag skulle börja med fredagen ^^
.
Fredagen började med en grymt soft (och kort) Engelska lektion, sen Historia prov som gick förvånansvärt bra. :) Sen var det slut. Vi slutade vid elva med andra ord. Sen var det lunch med först lite projekt arbetes planering(!) sen något som skulle likna matkrig. Hmmm :/  Vilket innebar typ att dom vid bordet bredvid kastade mat på varandra och vi försökte vara med, men dom kastade inte tillbaka på oss haha. Fett misslyckat XD OCh förresten, vi känner dom ^^ Så ta det lugnt :P
Jag har kommit på att jag har alldeles för trevliga klasskompisar. för om man stannar kvar i skolan fem timmar Efter det att skolan har slutat så måste man ju ha det ^^ Var tvungen att gå vid fyra annars hade vi nog stannat :P För jag skulle träffa Mimmi på stan vid fem och skulle först hämta min telefonladdare. Det slutade helt enklet med att alla (Jesper, Elias och Fabian) följde mig hem ^^ Mycket snällt av dom måste jag säga :P Elias hittade en trasig pulka i Nordergravar som man definitivt var tvungen att prova ^^ Och jag var såklart tvungen att filma det hela :) titta och få dig ett gott skratt :)
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1207859602183
Vet inte om det funkar så men om inte så får ni väll gå in på mina filmklipp på facebook :)
.
Senare var det som sagt Mimmi-Tajm! tanken var middag på McDonalds men det slutade med en mack på Fenix för att vi kom på att det var billigare :P Sen var det RockKarusellen för fulla bullar! :)  Många bra band på scenen :) och en fin fin mochpit framför ^^  Fast jag måste ändå erkänna att jag gillade min och Linas mini-moch bättre ^^ Har tyvärr inte några bilder från kvällen *Buhu* Så här kommer en gammal bild på Bea och Lina ^^
Oerhört smickrande må jag säga :P
Sen var det hem och vika reklamen Yay!
.
Reklam igen på lördagen och senare vidare till Dansskolan för Hip Hop med småbarnen och sen avanc-jazzen där vi övade på dom mest smärtsamma ställningar och akrobatiskakonster. Inte min grej haha. Jag belv klar tidigare i duschen en vad jag trodde så jag hade en timme på mig att gå från dansskolan till typ Atterdags, en promenad som tar ca en kvart. Spå jag bestämde mig för att köpa kaffe på statiol och sen gå och möta Joséphine. Jag gick ända till Öster där jag mötte henne :) Sen bar det av till södertorg för att hon skulle ha kina-mat (Vi andra Coola skulle äta Pizza^^) Kvällen spenderades i Lokalen (även kallat "Klubb-huset") med Melodifestivalen, som för övrigt var under all kritik, och senare Paradie Hotel. Det programmet var ju bara pinsamt. Hur kan det vara så att så många är så extremt "Paradise-Hotel-Frälsta" Det ända som gör är ju att snacka skit, bråka och ha sex! Fullkomligt värde löst program XP
Emelie, Tha Schnygging!
.
Söndag, Hmm  finns inte så mycket att säga om den förutom att jag städade, och städade och städade! Men men det kan ju vara bra det oxå. Dessutom var jag så förkyld att jag inte kunde vara med på dansen :/  Och inte är det bättre idag häller!
.
Nu (Måndag) ska jag iaf ta och dra mig till badrummet och borsta håret :)
Nu när jag såg bilden kom jag på en liten kul grej ^^ Både jag, Emelie och Josse hade på oss NV-tröjorna, vilket betyder att mer än 50% av oss som var där hade den (*.*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0