Säve-fest och Helsingborg!

Jag har kommit på att det är jätte mycket jag måste göra den här veckan, bla en massa svenska arbeten som måste iaf påbörjas ;) Sen måste jag läsa fysik-boken och svenska boken :P
Vi tittade på en massa gamla bilder från typ -99 igår som pappa hade hittat. Just det kanske ska berätta att jag är i Skåne nu, så mys! Jag och Philippa flög hit igår. Fittiga kontrollvakter där på flygplatsen! Jag hade köpt en redbull på vägen dit och tänkte så klart inte på att man inte får ha med sig vätska på flyget. Kontrollvakten bara: "du får slänga den där" och pekade på papperskorgen. Jag fick inte ens dricka upp den innan jag gick ut till planet. Visst det är för allas säkerhet, men vad fan! Tror dom att jag ska spränga planet med en oöppnad redbull?!
I torsdags var jag på min första säve-fest folk! Jag och Philippa stod och stekte pannkakor och blev fett pepp på att festa och så hade jag hört att Pontus skulle ha för fest. Så det blev till att messa Jesper och be om Pontus nummer och sen messa Pontus och fråga om vi kunde komma. Och självklart fick vi det :) Tack Pontus! Helt otippat var Sofie där. Hon och Felicia skulle egentligen iväg till en annan fest men fick inte komma in (Dålig stil där!) så dom bestämde sig för att sätta sig i en trappuppgång för att det var så förbannat kallt ute. och helt otippat var det Pontus trappuppgång ^^ eller nåt i den stilen. så det blev nästan en liten klassträff ;) Sen var det fest så fett kul jag hade. Tack alla som gjorde kvällen oförglömlig.
Fan vad heta vi är!
Idag blir det träning med pappa, om jag nu får iväg honom lat som han e ^^ Sen ska vi äta nån form av födelsedags middag ikväll. Sen bär det av hem till Philippa för filmkväll med några av hennes kompisar, Mys på det! Har hört en liten fågel viska i örat att vi kanske ska träffas några från gamla klassen (mellanstadiet) i veckan. Det vore super najs :D
Nu ska jag gå ner och kolla om någon annan är vaken och kanske få i mig lite mumsig frukost, för nu är jag Hungrig! Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0