Let's Make Sex!

Jag har varit super dålig på att uppdatera, jag vet! Så klaga inte ;) Och det är inte för att min mac är dålig (Som Jesper kanske skulle påstått) utan för att jag helt enkelt inte har haft tid. Träningar har varvats med jobb som varvats med skola som varvats med fika och kompisar.
.
Har just haft sång och vi ska sjunga värsta porrlåten haha XD "Sparkling Diamonds" hälften av texten anspeglar på sex eller säger det rakt ut. Vad sägs om raden "Let's make sex!" XP Sofia älskar ditt RAWR! och Ebbas miner är oförglömliga XD
Bara för att jag gillar era Awsome danser!
Kolla in refrängen i slutet alla! Bästa ever!
.
.
Annars har det väl inte hänt så mycket. Lite bilder får sammanfatta det hela ^^
Titta vilka fina grafer!:)
.
.
När jag var ute med reklamen fota jag lite. Tävling: Vem hittar bilen!?
.
.

NY TELEFON! Eller det är mammas gamla men ny för mig.
Och vet ni?! Den har mer än åtta timmar batteri tid! o.0

Kommentarer
Postat av: Ääännii!! :D

Jag gillar videon STARKT hörre du!! ;)

2010-02-16 @ 20:23:53
URL: http://aaaannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maja xD

Haha! Jo vårt par är starkt... :P

2010-02-16 @ 20:32:55
Postat av: Mimmi

Jag gillar din tröja tösen min ;D

2010-02-18 @ 19:51:13
URL: http://ettvirrvarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0