Sum 41, Projektarbete och Galenskaper!

Sitter vid skåpen i skolan och lyssnar på Sum 41. Älska att Fysiklärarna har investerat i ett öppet nätverk. Fast synd att det inte funkar överallt. Men det funkar åtminstone här vid skåpen, helt klart ett stort Plus! Sitter här och väntar på att Isabelle ska sluta så att vi kan gå till dansskolan för sång(!) Yay, vi kunde vara med på bara sången. Underbart! <3 Emelie gick för typ en timme sen för innan dess satt vi i gamla biblioteket och skrev på en projektbeskrivning för projektet i trean. Det ska vara klart på fredag så vi får jobba aset av oss imorn och på torsdag. Men det gör inget för det är faktiskt extremt kul. Temat på projektet är ännu hemligt! :) Eftersom att vi inte ens vet om det blir av ännu "/ Imorn blir det fika på stan med varsin dator och massa projekt-prat. Myyysigt! Sen blir det att hämta Olivia på skolan och sen hem till mitt nya super-jobb. Engelsklärare till Olivia. Vilket innebär typ att laga middag och umgås med O och slänga in engelska ord. Super mysigt! Det blir någon form av soppa, (Nån som har någon idé?) och sen pannkakor till efterrätt!
.
.
.
Lyssna på låten, Speciellt refrängen får en så där glad och sprallig. Man vill bara hoppa upp och skaka rumpa!  Fast folk hade nog tyckt att jag var extremt skum om jag gjorde det här o.0
Sum 41 – Over My Head (Better Off Dead)
.
.
Men nu ska jag nog ta och sluta skriva för Isabelle är nog här närsom. Fast hon brukar ju vara seg så man vet ju aldrig o_0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0