Sjuk "/

Det suger att vara sjuk, fast det är klart. Att titta på film en hel dag är faktiskt ganska skönt  ^^   Men imorn får det bli skola igen eftersom att det är Historiaprov då. Och dessutom har jag en massa saker som jag vill göra i helgen. :D
.
I tisdags var det puma och rockkarusellen där man mötte en massa skönt folk :) Super kulit! Träffade bla Hampus som jag dansade med för tre år sen. Fett cool! Han ba: JAg känner igen dig. Jag ba: Jag med. Sen funderade vi lite och det slutade med att vi hoppade omkring och sa nåt i stil med "Men det är ju du, det e du!" Haha Fett flumm ingen fatta nåt XD Men fett skoj som sagt.
.
Har precis sett slutet på dagens tredje film och funderar redan på vilken film jag ska se nu. Något förslag någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0