Pizza och dans!

Hade tänkt skriva ett långt härligt inlägg innan jag drar till dansskolan och sendan vidare till Miranda för att kolla in första deltävlingen av melodifestivalen med the Girls. Men det hinner jag inte sedu! för jag ska klä på mig lite för att sen ta bussen och så måste jag förbi ÖB och köpa schampo/tvål/X-ray efetr som att jag ska duscha på dansskolan innan jag drar till M =) Pizza ikväll Ja tack!
.
.
Lyssnade på den här låten innan idag. Andra versen stämmer så sjukt bra ibland (A)
Simple Plan – God Must Hate Me
Last night I had to study for this test
I forgot man I'm dead
And now my brain is bursting out of, of my head
I can't think I can't breathe
Once again
I guess it's no use
I'm screwing up every little thing I ever tried to do
I'm born to lose
yeah yeah yeah yeah

Kommentarer
Postat av: ph

när jag vaknar imorgon , vet du?! DÅ är det bara 11 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MISS U THE MOST!<3

2010-02-07 @ 20:37:10
URL: http://confusedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0