Never, ever stop beeing you!

Sitter här och håller på att måla naglarna, i en väldigt fin lila färg. Men upptäckte just att den var glittrig oxå. Hmm, ajja Glitter är ju faktiskt ganska fint :) Så det får gå..
.
Kände att det var läänge sen jag bjöd på en egobild :P
.
Har tränat med mamma ikväll och så hade  jag och Emelie ett Projekt-arbete-tillfälle annars så har dagen varit ganska värdelös. Speciellt förmiddagen, det kändes som om jag var extremt förbannad men jag hade inget att vara förbannad på. Hmm "/ Sen när vi kom tillbaka efter lunchen försvann strömmen lite till och från.
Vet ni hur frustrerande det är att vara arg och inte ha något att vara arg för 0.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0