Hejsan alla sötnosar! <3

Känner mig sådär glad och super lycklig som man gör ibland. Är piss trött och vill bara sova men samtidigt mår jag prima :) Att jag har världens bästa vän här i sängen bredvid Kan ju ha med saken att göra ;)  Vi har precis sett Twilight och så har jag satt i hår-grejse-mojs som har gjort att mitt hår har fått den där härligt röda färgen igen Love it!
.
Igår var det Pizza och film med Philippa, Fredrika, Elias och Jesper. Jätte kul och mysigt men man blir ju allt lite trött såhär dan efter. Vi såg Dirty Dancing 2 och halva 13 Days. DEn första för att den utspelar sig på Kuba under revolutionen och den andra för att den handlar om Kuba-krisen. Vi jobbar nämligen med det på Historian (jag, Jesper och Elias)
.
Idag har jag haft två timmar matte prov. Det gick förvånansvärt bra(!) med tanke på att jag hade prov på radianer och skit, som vi gick igenom igår! Men efter som att jag ska och åka skidor veckan efter lovet (när provet egentligen skulle varit) så fick jag göra det idag istället. Sen har det varit sång oxå. Lika kul som alltid!
.
Nu borde jag släcka lampan, stänga datorn och sova. Inte minst för Lippa's skull ;D Puss Godnatt Framåt attack. (Har ingen aning vad framåt attack är men det lät lite skojjsigt sådär ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0