Detta inlägg är tillängnat Rebecka!

Rebecka sa härom dagen att jag uppdaterar för dåligt, och att hon tycker att det är jätte kul när någon skrive om en själv. Så här kommer alltså ett inlägg tillängnat Rebecka! Vi var och simmade imorse (Jag och Rebecka) tanken var att jag skulle vara döär tidigare, alltså typ tjugo över sju, och så skulle Rebecka komma så fort hennes buss kom in till stan, alltså typ kvart i åtta. Men jag kom såklart inte iväg fören typ tjugoöver och var inte vid simhallen före klockan tio i!
.
Efter vi hade simmat så upptäckte jag att jag glömt vissa viktiga delar av dagens utstyrsel (?!) och vi fick gå till Coop och köpa det, där inhandlades det även en fanta till lilla mig. Sen gick vi tillbaka till badehuset för att låna toalett, vad händer då om inte att mina sko helveten går sönder! hela dragkedjan är kaputt så jag har för tillället rosa hårsnoddar runt benen. Jag ser ut som en jävla Wannabe PJ! Urk på burk!
.
Sen var det skola och det är ju som det brukar. Sen skulle jag köpa Kaffe för att sen gå och plugga matte, tor ni inte att jag lycks spilla över mina böcker/byxor/skor och golvet! Sen var det matte oc jag gjorde iaf tre-fyratal! sen gav jag upp. fattade inte riktigt det där med hur jag skulle fäkna ut cos2X när jag visste vad sinX var XD Får fråga Christer imorn. :P men nu ska vi (jag och Isabelle) till dansskolan ochg ta oss ett snack med den där Håkan. Sen bär det av mot Puma (?) och Rockkarusellen (!) Mys på det!
.
.
PEACE OUT!!

Kommentarer
Postat av: chrish

du är duktig du ;]

2010-02-02 @ 17:06:41
URL: http://justchrish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0