Engelsk-dag :P

Nu sitter jag här igen, borde egentligen läsa igenom engelska häftet men jag hinner det oxå tjugo minuter tills jag måste gå, sovmorgon ftw! Igår var det sång, träning (Afro-powerdance) och umgås med Kriss i form av att sminka oss sjukt och ta massa ego bilder ^^ Vi bytte telefon för några veckor, hennes är på lagning och hennes lånemobil är ROSA! jag har alltid velat ha en rosa mobil (a) så vi ska ha varandras nu i några veckor :) Idag är det matte och sen engelska istället för historia för vi ska snacka en massa om nationella provet, Hjälp!  Men det ska nog gå bra sedu ;) Sen tror jagf att det blir en jävla massa jobb med vårt engelska projekt :P Mycket engelska idag helt enkelt ^^  Ajja nu ska jag nog läsa lite :)
.
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0